Mensen & Carrière

Nestlé stelt Marjolijn Niggebrugge aan als commercieel directeur

Redactie | 12 september 2017, 11:00

Niggebrugge wordt in de functie van commercieel directeur verantwoordelijk voor de verkoop van de categorieën koffie (onder andere Nescafé), culinaire producten (waaronder Maggi), babyvoeding (zoals Nan Optipro) en chocolade (onder meer KitKat en Nestlé L'Atelier) in het Retail en Out of Home kanaal. Zij zal als commercieel directeur deel gaan uitmaken van de board van Nestlé Nederland. Nestlé meldt dat de focus van Niggebrugge komt te liggen op samenwerken, categoriegroei en omnichannel denken.

11 jaar Nestlé
Niggebrugge heeft de afgelopen 11 jaar verschillende commerciële rollen vervuld in marketing en sales binnen Nestlé Nederland . Ze is brand manager Food geweest bij Nestlé Professional en daarna heeft ze haar marketingervaring uitgebreid als productmanager voor Nescafé. In 2009 begon zij in sales als field sales manager en in 2012 maakte ze de stap naar Key Account Manager voor Culinary & Drinks. In haar laatste functie speelde Marjolijn een belangrijke rol als Customer Development Lead voor AH en recentelijk ook Jumbo.

Noppies
De voorganger van Niggebrugge, Gijs van Schoot, is per 1 september gestart bij zwangerschapsmodemerk Noppies. Door wie Niggebrugge wordt opgevolgd in haar positie als Customer Development Lead is nog niet duidelijk.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Nestlé Marjolijn Niggebrugge

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events