Merk & Strategie

NBA-basketballer Blake Griffin en Nike Jordan eren de basketbalveldjes

Christian Manuputty, redactie | 6 augustus 2017, 15:00

Op dit soort veldjes begint het allemaal, aldus de basketballer.

In de campagne ‘Welcome tot the Playground’ van Nike-merk Jordan eert NBA-speler Blake Griffin de ‘playground’, oftewel het veldje in elke willekeurige straat waar je in je jeugd tot en met nu leert basketballen.

De video bestaat uit beelden die zijn opgenomen bij zo’n playground. De beelden worden begeleid door een monoloog van Griffin. Hij vertelt dat het op dit soort veldjes begint: hier leer je het allemaal, hier kun je werken aan je ontwikkeling en word je de speler die je in de toekomst wilt zijn, aldus de NBA-speler.

De video is geproduceerd door het bureau Los York.

 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

happy wheels

(14 augustus 2017, 8:48)
Your article is awesome! How long does it take to complete this article? I have read through other blogs, but they are cumbersome and confusing. I hope you continue to have such quality articles to share with everyone! I believe there will be many people who share my views when they read this article from you!
http://happywheels8.com

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events