Merk & Strategie

Natuur speelt de hoofdrol in de nieuwe campagne van Spa

Redactie | 9 januari 2017, 17:19

JWT Amsterdam maakt de campagne Cycles

De nieuwe campagne van drinkwatermerk Spa draait om de cyclus van water. In de tv-reclame zie je hoe regendruppel die 4 miljard jaar geleden begon en keer op keer herboren wordt als ijs, sneeuw en opnieuw water. Uiteindelijk komt hij terecht in het natuurgebied van Spa, de Venen in de Belgische Ardennen.

Met de commercial wil het merk laten zien dat Spa ver gaat in de bescherming van de Venen. Edwin van Dijken, marketing manager van Spa: &;Water is essentieel in het leven, en Spa is door de natuurlijke zuivering een van de meest pure waters ter wereld. Wij koesteren ons water zoals mensen hun leven koesteren. Met zorg, aandacht en liefde.&;

Credits

Klant: Spadel, Dirk Van de Walle, Stefan De Clercq, Edwin van Dijken & Sophie Bryskère
Bureaus: J. Walter Thompson Amsterdam, Darwin, BBDO Brussels
Creatives: Tim de Waard, Daniel Samama, Mateusz Mroszczak, Gaston Kooijmans, Véronique Vier & Fred Lambin
ECD: Bas Korsten, Marcel Hartog & Mateusz Mroszczak
Strategie: Margot Bouwman & Jef Raeman
Bureauproducent: Anna Vanheukelom
Account: Marcel Buining, Alewijn Dekker, Hannelore Van Cauwenberghe, Charlotte Lilly & Chloé de Hoffmann
Director: Stian Smestad
DOP: Bjorn Charpentier
Editor: James Rosen
Productiebureau: LOVO Film
Producer: Chou-Jung Kuo
Executive producer: Bert Brulez

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Spa Jwt Amsterdam

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events