Merk & Strategie

Na DJ Hardwell en Samsung, weet profvoetballer-lifestyle-merk BALR. nu ook Fernando Torres aan zich te binden

Redactie | 8 juni 2017, 15:45

De Spaanse topvoetballer Fernando Torres is het gezicht van de nieuwe collectie van het Nederlandse lifestyle merk BALR. Dat merk werd in 2013 opgericht door voetbalprofs Demy de Zeeuw, Eljero Elia, Gregory van der Wiel en internetondernemers Ralph de Geus en Juul Manders.

Verpersoonlijking
Over de totstandkoming van de samenwerking tussen Fernando Torres en BALR. zegt de ceo van het kledingmerk, Juul Manders, het volgende: ‘Fernando Torres bleek groot fan te zijn van het kledingmerk. Hij nam contact met ons op om te kijken of er een samenwerking mogelijk was. Daar hoefden we natuurlijk niet lang over na te denken. Hij is de verpersoonlijking van een BALR. en sluit daarom perfect aan bij ons merk.’

Verpersoonlijking? Ja, want BALR. is afgeleid van het woord ‘footballer’ en staat voor iemand die hard werkt om z’n dromen waar te maken, legt woordvoerder Geert Bakker uit. 'Het is iemand die succesvol is, geniet van de finer things in life maar niet naast zijn schoenen gaat lopen. Fernando is daarvan het ultieme voorbeeld, die in zijn carrière natuurlijk veel mooie prijzen heeft gewonnen en altijd een class-act is.'

Samsung
Eerder presenteerde BALR. samenwerkingen met onder andere DJ Hardwell, Samsung en Vanquish Yachts. De in dit bericht bedoelde collectie wordt verkocht op BALR.com en in de Flagship Store in Amsterdam.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Balr. Fernando Torres

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events