Mijntje Cuijpers digital strategy director Being There

Redactie | 23 februari 2017, 18:52

Ze komt van N=5.

Tot eind 2016 werkte Cuijpers in dezelfde functie bij N=5. Ze werkte daar onder andere aan de innovatieve KPN Pridestream campagne en de Sire-campagne 'Voor wie doe jij het eigenlijk' rondom het fictieve imagobureau The Good Life Agency.

Olivier Koning, managing director Being There: 'We zitten sinds eind vorig jaar flink in de lift. Klanten vragen bij ons om lenige, zorgvuldige en effectieve campagnes en dan moet je ze op alle fronten goed kunnen bedienen. Daarom wilden we Being There verstevigen met een nieuw team en een derde, meer digitaal georiënteerde senior strateeg. Met de komst van Mijntje is ons team voor de komende periode compleet.' 

meldde Being There al de komst van Stef Jongenelen en Yona Hümmels (ex Tribal DDB). 'Met hen en Cuijpers kunnen we onze klanten nu nog completer bedienen: sterke strategie, met een solide digitale basis en frisse, eigentijdse campagnes.'

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Being There

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events