Merk & Strategie

Michel Schaeffer onthult het geheim van Bol.com

Roderick Mirande, redactie | 10 september 2017, 20:00

De voormalig directeur marketing bij Bol.com schreef een boek over de succesgeschiedenis van Nederlands grootste webwinkel.

‘Een fascinerend verhaal over het opnieuw uitvinden van winkelen, groot durven denken, de drang naar continue vernieuwing, de kracht van samenwerken, de unieke cultuur en omgaan met teleurstellingen en succes. Hoe is het bol.com gelukt om succesvol te worden en hoe slaagt het erin om succesvol te bl...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Bol.com Michel Schaeffer

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events