Merk & Strategie

Merkfietsen van BrandBikes moeten wereld verbeteren

Roderick Mirande, redactie | 12 april 2017, 10:13

Zero voetafdruk, gezonde blije werknemers, subtiele merkreclame, volgens oprichters Koen & Floris wordt iedereen beter van BrandBikes.

Jeugdvrienden Floris Wilmink (links op de foto) en Koen Grosman zijn gestart met . De missie van het bedrijf luidt: ‘Samen streven wij ernaar om jou en jouw collega’s op de fiets te krijgen waardoor jullie werken aan de branding voor jouw bedrijf. Op deze manier werk je ook samen met je collega’s aan je gezondheid, duurzame imago en het realiseren van kostenbesparingen.’


 

De fietsenaanbieder presenteert zich aldus als wereldverbeteraar en doet dat met drie proposities, Reclamefietsen, Fietsen voor werknemers (uiteraard ook ‘branded’) en Leenfietsen (idem, bijvoorbeeld voor hotels). De oprichters: ‘Buitenreclame is altidj van beperkte duur, onze bedrijfsfietsen blijven jarenlang in het straatbeeld. Naast branding zorgen bedrijfsfietsen ook voor gezondere medewerkers en draagt het bij aan een duurzame uitstraling. We kiezen bewust voor subtiele branding van de fietsen, zodat de werknemer geen schreeuwerig uithangbord wordt.’

 

 

 

 

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events