Merk & Strategie

Mecenaat met een knipoog: BMW geeft designer-duo kunstopdracht

Roderick Mirande, redactie | 17 juli 2017, 14:00

Een kunstproject - betaald door BMW - leidt tot ‘Leftover Art’.

Aanhakend op de actiematige campagne “Nu tijdelijk een automaat op elke BMW”, komt het merk in samenwerking met de ontwerpers Annebel de Kok (23) en Esther van Brakel (23) met een kunstproject: ‘Leftover Art’. Het idee achter de campagne is dat de zool van je rechterschoen sneller slijt als je autom...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Bmw Kunstsponsoring

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events