Merk & Strategie

Madurodam laat de grote verhalen van Nederland zien

Claartje Vogel, redactie | 10 juli 2017, 14:31

De miniatuurstad profileert zich als themapark

Wie aan Madurodam denkt, denkt aan de miniatuurstad. ‘Maar we zijn meer dan dat’, vertelt marketingmanager Yvette Nieboer. ‘De markt verandert, dus wij ook.’ Om dat aan het grote publiek te vertellen, ontwikkelde bureau N=5 een nieuwe merkcampagne voor Madurodam. Het draait om Hollands trots De slog...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Online op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Madurodam Campagne Merkcampagne

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events