Knab pronkt in nieuwe campagne met belangrijkste cijfer

Sander Beekman, redactie | 29 april 2016, 17:14

De online bank groeit gestaag door, maar zelf zijn ze vooral trots op hun waarderingscijfer.

Fitzroy tekent voor de realisatie van de campagne.

Begin september sprong de teller van Knab voor het eerst voorbij de 90.000 klanten, maar in Hoofddorp zijn ze vooral trots op de 8, die ze van hun klanten krijgen.

De cijfers van Knab

'Banken vinden cijfers belangrijk, maar die cijfers tellen doorgaans vooral voor de banken zelf goed op. Consumenten hebben daarom nog steeds het gevoel dat banken altijd in hun eigen belang handelen. Daar brengen wij met deze campagne voor Knab verandering in', aldus Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy.

'Met De cijfers van Knab geven we inhoud aan het zijn van de bank in jouw voordeel', Leslie Hogeveen, head of (digital) marketing & e-commerce bij Knab. 'We laten in de campagne steeds zien wat voor voordeel dit voor de consument oplevert, zowel in service als in financieel voordeel.'

De campagne is vanaf volgende week online en op televisie te zien:

De cijfers van Knab 20" - tvc

Tag on:

De cijfers van Knab: 22.00 - tagon tvc

De cijfers van Knab: 107 alerts - tagon tvc

Credits
Verantwoordelijk bij Knab: Leslie Hogeveen, Anne Ruth Groen 
Strategie en creatie: Fitzroy 
Productie: 100% Halal 
Regie: Noël Loozen 
DOP: Tim Kerbosch 
Offline edit: Brain Ent - Kapsalon 
Online & grading: De Grot 
Sound design & music: M-ost

Over de auteur

Sander Beekman
Stukjestikker en filmmaker voor team Adformatie, met een focus op creatie en (online) campagnes. Lees meer over Sander Beekman

Reacties op dit artikel (1)

Gerelateerde items Knab Fitzroy