Merk & Strategie

JWT Amsterdam presenteert nieuwste campagne voor ING

Redactie | 19 december 2016, 16:06

De maatschappelijke initiatieven van de bank staan in de schijnwerpers

ING steunt diverse maatschappelijke initiatieven en wil dat laten zien met een campagne. J. Walter Thompson ontwikkelde de actie, die te zien is op tv, op buitenreclame, in de ING-kantoren en op ING.nl/waareenwilis. De boodschap is: waar een wil is, moet ook een weg zijn.

ING - MVO

In de video zie je mensen die meewerken aan verschillende projecten die ING steunt. Zo komen hulpverleners van de reddingsbrigade, een trainer van een voetbalclub en een chauffeur van een elektrische stadsbus aan het woord. Ook zie je kinderen op schoolreisje in het theater en een patiëntje met een VR-bril in het Máxima Medisch Centrum.

JWT maakte eerder dit jaar The Next Rembrandt voor ING en won daarmee vele prijzen.

Op sociale media worden de maatschappelijke initiatieven van tv verder uitgediept. Rapper Willie Wartaal pakt hierbij de rol van reporter.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Gerelateerde items Jwt J Walter Thompson Boomerang motion

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs
Adfo Events