Jan Heemskerk ontvangt eerste Miss Marketing

Elsbeth Eilander, redactie | 7 juni 2012, 9:59

‘Miss Marketing: business in de Evanomie’ is gisteren feestelijk gelanceerd in het Conservatorium Hotel te Amsterdam. Jan Heemskerk, hoofdredacteur Playboy, mocht het eerste exemplaar in ontvangst nemen.

Mabel Nummerdor en Mijke de Vette zijn de auteurs van wat zij noemen ‘s Neerlands eerste managementboek in glossy vorm.

Het boek, dat , richt zich op feminine marketing, Met de glossy willen de auteurs inzicht geven in de waardevolle kennisbron van de man/vrouwverschillen voor de zakelijke omgeving.

Verschillen die betrekking hebben op hersenen, hormonen en bestaansmissie verklaren waarom veel organisaties er nog onvoldoende in slagen om een connectie te maken met vrouwen.

Zo willen vrouwen vooral geïnspireerd worden zonder dat het direct aan succes gekoppeld hoeft te worden, hechten ze meer belang aan een kleurrijk design, maar net als mannen willen ze graag praktische handvatten.

Over de auteur

Elsbeth Eilander
Adjunct-hoofdredacteur Adfo Groep-redactie Lees meer over Elsbeth Eilander

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Miss Marketing Evanomie