Merk & Strategie

ING: ‘Vertrouwen win je door dienstverlening, niet door sponsoring’

Roderick Mirande, redactie | 30 augustus 2016, 17:02

Vorige week maakte ING bekend het sponsorschap van de KNVB te verlengen tot en met 2022. Wij spraken hoofd communicatie, Johan van der Zanden.

In een vrolijke setting op de KNVB Campus in Zeist, werd vorige week – net voor het vertrek van KNVB-directeur Bert van Oostveen weten we nu – het nieuwe sponsorcontract tussen ING en KNVB ondertekend. ING gelooft in de ‘samenwerking’ (want zo worden sponsorovereenkomsten tegenwoordig liefkozend gen...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ing Sportsponsoring Vertrouwen

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events