Merk & Strategie

ING gaat terug naar de tijd van happy hardcore

Redactie | 7 november 2016, 11:47

ING goes happy hardcore

Video: bankieren anno 1996 versus 2016

Bureau Boomerang Motion laat met een split-screenvideo zien wat de verschillen zijn tussen bankieren toen en nu. Met deze online video laat zien hoe bankieren dankzij technologie en innovatie makkelijker en sneller is geworden.

Waar je in 1996 nog je drankje aan de bar betaalde met de laatste muntjes die je net uit je portemonnee geschraapt had, betaal je in 2016 gemakkelijk, snel en contactloos met je mobiele telefoon.

Voor wie fan is van de muziek: de volledige track van deze video nu ook .

Credits

Concept: Marco van Houwelingen / Eldin Fetahovic / Michael van Os

Regie: Frits Taberima

DOP: Gabor Deak

Styling: Minoek Egberink

Executive producer: Fikret Fetahovic

Producer: Kim Trap

Jr.Producer: Thom Specht

Editor: Shebanjah Klaasen

Sound: Soundsright

Verantwoordelijk account: Jeroen Baardemans, Anika van den Bosch en Manal Hirzalla

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Ing Bank Boomerang motion

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events