Merk & Strategie

Ikea wil nieuwe klanten trekken met limited collections

Elsbeth Eilander, redactie | 30 maart 2016, 16:30

Retailer wil van perceptie af dat collectie nooit verandert.

Ikea komt vanaf nu maandelijks met nieuwe collecties. De Zweedse retailer volgt hiermee het ‘fast-fashion’ principe van Zara en H&M. Klanten moeten vaker verrast worden met nieuwe producten, aldus Jeroen Hubert, marketingdirecteur Ikea Nederland: ‘Onze fans, de trouwe klanten, komen een paar kee...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ikea limited collecties E-Commerce

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events