Merk & Strategie

Ikea maakt topsport van goede nachtrust

Christian Manuputty, redactie | 11 januari 2017, 11:57

Als ware atleten bereiden de hoofdrolspelers zich voor op hun slaap.

Het bureau Mother London is verantwoordelijk voor de campagne voor Ikea UK die 14 januari wordt gelanceerd met de hashtag . In de commercial is een epische opbouw te zien, waarbij het lijkt alsof een groep topsporters zich voorbereiden op de wedstrijd van hun leven.

Een opruiende voice-over schreeuwt het volgende: ‘The moment has come. There can be no hesitation. You gotta go do what you prepare to do. There will be those that try and stop you. Let &;em try. This is your hour. Now take it.’ Later wordt duidelijk dat het niet om een epische sportwedstrijd gaat, maar om de voorbereiding op een goede nachtrust. De campagne verschijnt op televisie, social media, digitaal, print media, outdoor en Ikea’s eigen kanalen. 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Ikea Mother London

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events