Insights & Trends

Hoe ziet het bureau van de toekomst eruit?

Redactie | 15 mei 2017, 12:01

The Freeforce doet met hulp van Nima onderzoek.

Reclamebureaus zijn niet langer de enige leveranciers van communicatie en creatief werk. Tegenwoordig zijn er in-house reclamebureaus, netwerkorganisaties, agentschappen, zelfstandig ondernemers en samenwerkingsvormen van zelfstandig ondernemers. Hoe vind je als marketeer daarin je weg? Waar gaat het heen?
 
The Freeforce (een collectief van meer dan 150 freelancers in marketing en communicatie) wil antwoord geven op deze vragen en heeft daarom in samenwerking met  Nima een enquête ontwikkeld die is gericht op marketeers.
 
In de enquête kunnen zij aangeven wat ze verwachten van hun leveranciers en hoe zij denken dat het bureau van de toekomst eruitziet. De enquête bestaat uit vijftien vragen en het invullen neemt ongeveer 5 minuten in beslag.
 
De resultaten zullen worden gedeeld tijdens een evenement in het najaar en door middel van publicaties in Adformatie.
 
Beeld: <a href='https://nl.123rf.com/profile_yarruta'>yarruta / 123RF Stockfoto</a>

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items The Freeforce

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events