Advertising

Hoe het Rijksmuseum op digitale wijze engagement verhoogt

Rob Beemster, redactie | 9 november 2016, 22:23

Rijksstudio laat de crowd spelen met kunst. En dit is het resultaat.

Toen het Rijksmuseum in 2013 heropende, was er serieus bezorgdheid of het publiek de weg naar het museum na tien jaar verbouwing nog wel zou vinden. Die zorg betrof niet zozeer de cultuurliefhebbers; die weten wat er is te halen in het Rijks. Maar voor het grote publiek is dit totaal anders. Uit ond...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Adobe Rijksstudio Christian Borstlap

Meer in channel Advertising

Volg ons


Whitepapers
Populaire blogs
Adfo Events