Merk & Strategie

Hoe is het nu met... de 500.000 Facebook-likes van Lidl?

Roderick Mirande, redactie | 18 oktober 2016, 16:00

EEN JAAR LATER Ruim een jaar geleden tikte Lidl de magische grens aan van 500 duizend likes op Facebook. Heeft de supermarktdiscounter het socialemediasucces kunnen vasthouden?

 In september 2015 meldden wij dat Lidl zijn 500 duizendste fan op Facebook had verwelkomd. Opmerkelijk, want Jumbo ging toen richting 360 duizend likes en marktleider Albert Heijn naar de 318 duizend likes. Specialisten zeiden toen dat de underdogpositie van Lidl een rol in het succes speelde, terw...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Lidl Facebook Likes

Meer in channel Merk & Strategie
Volg ons


Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs
Adfo Events