Merk & Strategie

HelloFresh geeft letterlijk kijkje in de keuken

Christian Manuputty, redactie | 14 juli 2016, 16:23

Maaltijdboxleverancier lanceert nieuwe campagne waarmee de consument achter de schermen kan meekijken.

Voordat een maaltijdbox van HelloFresh bij de consument wordt bezorgd, is er al veel voorwerk gedaan door chefs die de recepten hebben bedacht. Het werk dat de chefs doen, wil HelloFresh laten zien met een nieuwe campagne. ‘Bij HelloFresh werkt een team met veel passie en liefde voor lekker eten aan de receptuur van onze maaltijdboxen. Dat gevoel was de basis voor onze nieuwe tv-commercial en is iets dat we nog niet eerder hebben getoond in onze campagnes’, zegt Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh Benelux.

In de commercial, die vrijdag 15 juli op tv in première gaat, zijn naast HelloFresh-chefs de medewerkers te zien die zich bezig houden met de distributie. Denk hierbij aan inpakkers, chauffeurs en bezorgers. ‘We stoppen zoveel liefde en aandacht in onze receptuur en ingrediënten, dat we het bezorgen van onze boxen ook zelf in de hand willen houden om de kwaliteit te garanderen. Het is een enorme operatie om alle dozen ongeschonden het land door te krijgen’, zet Frederiks tot slot.

Credits:

Bureau: XXS Amsterdam

Creative directors: XXS Amsterdam

Strategie: Jose Evers

Account: Robbert-Coen Koreman

Productie: Judith Kampman

Regie: Grndpa

Productie: TheBoardRoom

Offline:

Online:

Muziek: XXS Amsterdam

Fotografie: Grndpa

Verantwoordelijk bij de klant: Maartje Frederiks, Masha Fuks, Björn Welter, Max Backhaus

PR bureau: Blyde 

Mediabureau: Maxus + Helder

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie.nl, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items HelloFresh

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events