Insights & Trends

Grote fastfoodmerken lijden onder gezonder eetpatroon van consumenten

Elsbeth Eilander, redactie | 20 maart 2017, 12:12

McDonald’s, KFC, Subway en Domino’s zien merkwaarde flink kelderen.

Strategisch adviesbureau Brand Finance meet jaarlijks de merkwaarden van ’s werelds grootste merken, en haalt daar sublijstjes uit. Deze keer zijn de 25 grote fastfoodketens aan de beurt. De merkwaarden van McDonald’s, KFC, Subway, Taco Bell, Pizza Hut en Domino’s zijn naar beneden bijgesteld. McDon...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mcdonalds Panera Bread Kfc

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events