Mensen & Carrière

Fred Moolhuijsen begint imagobureau voor ‘gewone’ Nederlander, met opvallende diensten

Redactie | 12 december 2016, 15:31

Vind je jouw leven maar gewoontjes? Boek een lunch met twee succesvolle zakenmensen op een hotspot.

 is gelanceerd, het eerste imagobureau voor de ‘gewone’ Nederlander, zoals in het perbericht wordt gemeld. Met zijn ervaring in de reclame en marketing wil oprichter Fred Moolhuijsen zijn merkenkennis nu inzetten om ‘gewone’ mensen een succesvoller imago te bezorgen.

De dienstverlening is opvallend. Zo regelt het bureau voor 49,95 euro de perfecte vakantie: &;Laat iedereen denken dat jij de perfecte vakantie hebt gehad. Kies een bestemming en wij zorgen dat je er geweest bent.&;

En voor 239,95 zorgt het voor bekende vrienden: &;Altijd vrienden willen zijn met een BN’er? Nu kan het. Onze BN’ers worden vrienden met je en liken en reageren op jouw posts.&;

We hebben vanwege het hoge hoax-gehalte van het bericht, de oprichter twee keer expliciet gevraagd of het echt is, en het is geen grap verzekert die ons, maar &;bloedserieus&;.

Het perfecte plaatje

Uit het persbericht: ‘We leven in een tijd waarin iedereen succesvol wil lijken. Op social media, tegenover vrienden, familie of buren; overal zijn we bezig het perfecte plaatje te laten zien. Wat voor merken en BN’ers heel normaal is, is nu ook voor ‘gewone’ mensen bereikbaar.’

Bij The Good Life Agency kunnen klanten kiezen op welke manier zij verschillende soorten succes willen uitstralen. Dit kan door middel van standaarddiensten tegen standaardprijzen, maar ook met een persoonlijk plan op maat.

Zo kun je je marktwaarde verhogen door jezelf opzichtig door een headhunter (via The Good Life Agency) te laten benaderen, of met een professionele fotoshoot van een zogenaamd avondje uit, inclusief knappe modellen als hippe vrienden.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (15)

Avatar

Manon B

(12 december 2016, 15:41)

Net echt.

Avatar

Marc Kolder

(13 december 2016, 8:33)

1 april!

Avatar

TJ

(13 december 2016, 9:01)

Geniaal!

Avatar

adjo@poorter.nl

(13 december 2016, 9:47)

1 april?

Avatar

Jim

(13 december 2016, 11:50)

Wat een leugenaar, die Fred. Altijd al gedacht.

Avatar

Fabian Gelderblom

(13 december 2016, 13:26)

Voor en door sneue mensen? Je helpt er de Millennials mee van de regen in de drup. Maar ach, als je er geld mee kunt verdienen. Hoppa!

Check: https://youtu.be/hER0Qp6QJNU

Avatar

Tamar

(13 december 2016, 14:22)

Ik voel een kritische boodschap aankomen van een adverteerder/dienstverlener. Komt u maar door.

Avatar

Pim R

(13 december 2016, 14:28)

@Tamar Hoax inderdaad, Fred kan ook al niet acteren.

Avatar

H. Oax

(13 december 2016, 18:27)

De risee van het reclamevak in een hoax. Altijd als je denkt dat het niet erger is daar Fred...

Avatar

Anne van Luijk

(14 december 2016, 14:13)

Grappig hoor.

Avatar

Martin Mol

(15 december 2016, 19:20)

En alles wat binnenkomt meteen doorverwijzen naar een prive kliniek. Met een kleine commissie voor Fred natuurlijk. Hij was, is en blijft een autoverkoper.

Avatar

Fred

(16 december 2016, 8:41)

Ik hou het op SIRE en dat zou ironisch zijn. Dat de branche die het hardst achter alle social media hypes aanloopt zichzelf dus op de hak neemt. En dat met brokkenpiloot (zowel zakelijk als privé) Fred Moolhuijsen in de hoofdrol. Misschien kan the goodlife agency nog iets voor Fred's gehavende imago betekenen?

Avatar

Mike

(16 december 2016, 10:51)

@Martijn. Wat is het effect dan?

Gerelateerde items The Good Life Agency Fred Moolhuijsen

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs
Adfo Events