Merk & Strategie

Ekoplaza luidt noodklok: ‘Prijsdruk bedreigt bio’

Roderick Mirande, redactie | 12 mei 2017, 10:52

Er ontstaat volgens de bio-supermarkt een scheiding tussen kwaliteits- en budget bioproducten.

Het pr-stuntje van biologische supermarkt Ekoplaza was ludiek; blote jongelingen – slechts gekleed in schorten van (biologisch!) groenteblad – deelden in het Amsterdamse Vondelpark producten van Ekoplaza uit. De boodschap die het wilde uitdragen was echter bloedserieus. De kwaliteit en een eerlijke ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ekoplaza Biologisch

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events