Merk & Strategie

Dit zijn de wapenfeiten van Heineken's Bram Westenbrink

Roderick Mirande, redactie | 21 februari 2017, 13:10

De directeur marketing zat nog geen vier jaar op zijn positie, maar drukte wel zijn stempel op de business.

Per 20 maart is David Lette (40) benoemd tot directeur marketing van Heineken Nederland. Daarmee volgt hij Bram Westenbrink (40) op, die een grote loopbaanstap neemt door de positie van directeur marketing Heineken Brazilië te aanvaarden. (De biermarkt in Brazilië is in volume ongeveer veertien keer...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Heineken Nederland Bram Westenbrink

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events