Merk & Strategie

Dit is de nieuwste kerstcampagne van Coca-Cola

Claartje Vogel, redactie | 2 december 2016, 11:09

Brandmanager Margreet van Staalduijnen over de eenmerkstrategie en campagnedoelen

Kerst is voor veel mensen onlosmakelijk verbonden met de kersttruckreclame van Coca-Cola. In het buitenland is de commercial al een tijdje op tv, in Nederland wacht Coca-Cola beleefd tot Sinterklaas is vertrokken. Brandmanager Margreet van Staalduijnen vertelt wat het frisdrankmerk dit jaar van plan...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Coca-Cola Cola Kerst

Meer in channel Merk & Strategie
Volg ons


Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs
Adfo Events