Merk & Strategie

Dit is de belangrijkste learning van de Doritos-campagnes

Redactie | 5 maart 2016, 8:55

Hoe bereik je jongeren die het liefste de hele dag games spelen?

Doritos werkte in 2015 samen met een aantal vloggers om deze jongere doelgroep te bereiken. In vind je de ingrediënten en resultaten van deze contentmarketingcase op een rij.

De belangrijkste learning van de drie campagnes ‘Doritos Gamepad Drive’, ‘Doritos Roulette Challenge’ en de ‘Doritos Drone Race’: volg de doelgroep.

- De jeugd gebruikt vooral de mobile, dus focus je dan ook op mobile

- Vloggers hebben ook uitzendschema’s, houd die tijden dus aan in je campagne. Anders mis je een groot deel van je publiek

- Laat de vlogger vrij qua inhoud

- Pas je SEA aan op de campagne

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Doritos

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events