Marketing Technology

DeBijenkorf.nl gaat gratis bezorgen en introduceert bezorgen op afspraak

Redactie | 9 augustus 2017, 10:40

Op deze manier moet de online en fysieke winkelervaring beter op elkaar aansluiten.

Aankopen via de website van de Bijenkorf zullen sinds deze week gratis bezorgd worden. Ook krijgt de klant de mogelijkheid om voor bezorging op afspraak te kiezen, naast de al bestaande avond- en zondagbezorging.

Pieter Heij, Directeur Omnichannel de Bijenkorf: ‘Gratis bezorging en uitbreiding van de bezorgopties past bij de premiumservice die wij onze klanten willen bieden. Wij zijn verheugd dat PostNL de dienstverlening nu heeft uitgebreid met bezorging op afspraak en dat wij dit als eerste webshop kunnen aanbieden.’

DeBijenkorf.nl heeft de afgelopen jaren een grote groei doorgemaakt en omvat verschillende merken in alle productgroepen, variërend van Rituals, Levi’s en Claudia Strater tot Chanel, Sandro en Saint Laurent. Een groot deel van de Bijenkorf klanten shopt zowel online als in de winkel. Deze stap past dan ook in de omnichannelstrategie, die erop gericht is om de online en fysieke winkelervaring naadloos op elkaar te laten aansluiten.

Zowel de standaard- als de avondbezorging zijn nu gratis, er is geen minimum orderwaarde en het geldt voor alle aankopen met een webshopaccount. Voor 22.00 uur besteld is het pakket de volgende dag in huis, tenzij de klant zelf een ander bezorgmoment kiest dat beter schikt.

Met de nieuwe bezorgoptie ‘Op afspraak bezorgd’ kiest de consument zelf de dag en een tijdsvenster van twee uur waarop PostNL het pakket bezorgt. Deze dienst gaat €7,95 kosten, maar klanten met een ShippingPlus-abonnement (€9,95 per jaar) en Black Diamond Card-leden kunnen onbeperkt gratis van alle bezorgopties gebruik maken, dus ook van zondagslevering en bezorging op afspraak.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Bijenkorf

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events