Merk & Strategie

Debbie Wester (Ikea): “Helping hand content” converteert erg goed

Roderick Mirande, redactie | 9 maart 2017, 10:07

Steeds meer adverteerders halen redactionele power naar binnen. Ikea ook.

Welk bedrijf kan zeggen dat het een heuse chief editorial content in dienst heeft? Ikea! In mei 2015 maakte Debbie Wester (39) namelijk de overstap van publieksmedia en pr naar het blauwgeel van het woonwarenhuis. Dat lijkt een grote stap, want Grazia, Nu.nl en RTL Boulevard staan gevoelsmatig licht...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Contentmarketing Ikea Debbie Wester

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events