Merk & Strategie

Coca-Cola richt zich met Fïnley op de rap groeiende categorie 40+

Roderick Mirande, redactie | 14 maart 2017, 15:01

Coca-Cola lanceert dinsdag een nieuw merk in Nederland. Fïnley is de nieuwe caloriearme drank voor de 40-plusser thuis op de bank. Finley heeft twee puntjes op de i, een subtiele verwijzing naar de bubbels. Het bruisende drankje is in België ontwikkeld en sinds 2014 op de Belgische en Franse markt v...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Coca-Cola Nederland Fïnley Suikerreductie

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events