Merk & Strategie

Coca-Cola life afgezakt tot de niche

Roderick Mirande, redactie | 28 februari 2017, 15:29

Het groene life-flesje is weggehaald uit het ‘keuzekwartet’ van de Coca-Cola-familie. ‘Nee, het is geen mislukking.’

In de meest recente televisiecommercial van Coca-Cola, die geheel gewijd is aan de nieuwe suikervrije variant zero sugar, zien we het groene silhouet van het Coca-Cola life-flesje ontbreken in het voormalige keuzekwartet. Dat viertal werd in 2015 geïntroduceerd onder de vlag van de éénmerkstrategie....
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Coca-Cola life Jeroen Lampe

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events