Merk & Strategie

Bonduelle wil 'fun toevoegen aan maïsbeleving' met maïsdoolhof

Redactie | 13 juli 2017, 10:01

De attractie moet kinderen laten ervaren dat maïs niet alleen veelzijdig, gezond en lekker is, maar bovenal ook fun kan zijn.

Woensdag opende Bonduelle, een merk dat zich presenteert als 'onbetwiste marktleider in maïs', een maïsdoolhof. De kinderattractie is tien voetbalvelden groot en en is gerealiseerd in samenwerking met de lokale IJsboerderij Gommers in het Limburgse Nederweert-Eind. Bonduelle: 'We willen hiermee kinderen laten ervaren dat maïs niet alleen veelzijdig, gezond en lekker is, maar bovenal ook fun kan zijn.' Het Maïsdoolhof is geopend tot en met eind september.

Samenwerking met supermarkt uit het zuiden
Voor het Maïsdoolhof is Bonduelle een samenwerking aangegaan met Jan Linders. Bezoekers van de supermarktketen uit het zuiden kunnen sparen voor gratis kaartjes voor de attractie. Bij aankoop van twee producten van Bonduelle naar keuze krijgt men bij de kassa het tweede entreekaartje voor het doolhof, ter waarde van €6,-, gratis.

De missie van Bonduelle; maïsbeleving
'Als onbetwiste marktleider in maïs zien we het als onze missie om de consument bekend te maken met alle goede, gezonde en veelzijdige eigenschappen van de goudgele maïs. Om dit ook door de allerjongsten te laten ervaren, voegen we met het Maïsdoolhof een flinke dosis fun toe aan de maïsbeleving.' Dat zegt Bonduelle in een toelichting op de opening van de maïsattractie. De route van het maïsdoolhof voert overigens door het logo van de groenteproducent.

 

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Bonduelle Maïsdoolhof

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events