Taco Rijssemus vertrekt bij All3Media 08:04
Vonq wint Better Media Award met CO2-neutrale campagne voor Albert Heijn 07:43
Hannes van Raaij lanceert adviesbureau Wavestart 12:23
EU start campagne voor Europese verkiezingen met indrukwekkende film 12:15
Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki 2024 09:59
DubbelFrisss blijft het merk van ‘lekker gek’. ‘Het merk spoort je aan om meer uit leven te halen.’
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal schrijver en podcastmaker Frida Boeke.
Klanten terugwinnen die moeilijk te bereiken zijn.Wehkamp deed het, met een opvallende direct mailing. De campagne ontstond in het PostLab.
Remon Buter en Dewi Tumbuan over de kracht van crossmedia
Hij wil na zeven jaar 'iets nieuws' gaan doen.
Prijs van ShowHeroes als erkenning voor inspanningen van bureaus en adverteerders op het gebied van klimaat, data-ethiek en inclusiviteit.
Het bureau moet bedrijven helpen een 'nieuwe golf' te creëren, aldus Van Raaij.
Een van de hoofdrollen is voor Samuel de Leeuw die zijn aangrijpende verhaal uit de Tweede Wereldoorlog aan zijn kleindochter vertelt.
CAMPAGNEPRAAT | Krijgt deze campagne ons panel de trein in? Wie weet, zolang NS maar op hetzelfde spoor blijft...
Hoe maak je een merk met karakter? Ontdek het tijdens de clinic op 5 juni!
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Ter ere van het vijftienjarige bestaan van de retailer.
De uitreiking vindt plaats op 30 mei in Hilversum.
De campagne voor de Fairbuds benadrukt het uitzonderlijk geluid én het het verantwoord gebruik van de oortjes.
De supermarkt lanceert volgende week een online webshop met ‘de mooiste deals van het seizoen’.
Een massabereik met een lokaal karakter. Steeds meer nationale adverteerders ontdekken hyperlokaal adverteren in huis-aan-huiskranten.
Vertrek Boukje Taphoorn hangt samen met vereenvoudiging topstructuur.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Ook Bar-le-Duc, Heinz en NS lanceren opvallend creatief werk.
'Beschamend dat zoveel bestuurders wegkijken voor het effect van hun handelen', zegt Hofkes.
Zoektocht naar partij die de licentie overneemt.
Dankzij een waardestijging van maar liefst 40 procent, naar 16 miljard dollar, is Booking.com het meeste waardevolle Nederlandse merk.
Sander Pluijm begint per 1 juni als director content strategy bij AM Beyond, het contentlabel van Abovo Maxlead. Hij werkte 9 jaar bij UM.
Centraal in de opleiding staan het toepassen van AI binnen organisaties en het versterken van organisaties met AI.