door Elsbeth Eilander, redactie | 22 maart 2012, 14:26 in
B2B Marketing Award Interface-Flor Nima

InterfaceFLOR wint Nima B2B Award

Gisteren werd de winnaar van de Nima B2B AWARD 2012 bekend gemaakt. InterfaceFLOR is door de vakjury en het publiek verkozen tot het Beste B2B Marketingbedrijf van 2012.

Drie bedrijven streden dit jaar om de titel 'Beste B2B Marketingbedrijf van 2012'. Winnaar InterfaceFLOR had stevige concurrentie van Philips en Océ. Tijdens het B2B Marketing Forum in de Westergasfabriek in Amsterdam had elke finalist acht minuten de tijd om met een vurige pitch de vakjury en het publiek voor zich te winnen. Uiteindelijk mocht InterfaceFLOR de prestigieuze prijs in ontvangst nemen uit handen van juryvoorzitter Berd Warmelts.

De juryvoorzitter lichtte de keuze vanuit de vakjury toe: ‘De keuze was moeilijk. De vakjury was niet dezelfde mening toebedeeld als het publiek in de zaal. Ook de jury was enigszins verdeeld, waardoor het maar moeilijk tot een beslissing kwam. Uiteraard staat de voltallige jury achter de keuze het duurzame, innovatieve en klantgerichte InterfaceFLOR te bekronen en hen de award toe te kennen.'

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items B2B Marketing Award Interface-Flor Nima

Over de auteur

Elsbeth Eilander

redactie

Blijf op de hoogte
Whitepapers
Populaire blogs