Bakker Hillegom kiest voor iProspect

Redactie | 16 juli 2015, 10:49

iProspect wordt ingeschakeld voor insights, SEO, PPC en conversie optimalisatie.

Bakker Hillegom koos iProspect - onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands - na een uitvoerige bureau-oriëntatie.

Bakker Hillegom is een Europese tuinspecialist die onlangs een ambitieuze digitaliseringsstrategie heeft ingezet.  In de eerste fase ligt de focus op kernmarkten in Zuid- en West-Europa, waaronder Nederland. In een later stadium is de rest van Europa aan de beurt.

Paul Geraeds, ceo van Bakker Hillegom: &;We werken in 19 Europese landen exclusief voor de eindconsument. Deze oriënteert zich steeds meer online. Hierdoor is het voor Bakker van belang om pan-Europees een online dominantie op search te hebben. iProspect heeft zowel de specifieke kennis als de tools in huis om dit voor ons in te vullen. Hierbij is het voor ons cruciaal dat er maar liefst 15 nationaliteiten binnen het kantoor in Amsterdam hebben, wat korte lijnen waarborgt.&;

Mark van Dijk, managing director iProspect: &;De tuinbranche heeft nog grote stappen te maken in e-commerce. De ambitie van Bakker Hillegom is dan ook groot. Door de samenwerking en het creëren van synergie tussen de verschillende disciplines willen we deze ambitie waarmaken en het meest optimale resultaat leveren.&;

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Iprospect Bakker Hillegom

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events