Mensen & Carrière

Annelies Valk (28) vertelt de wereld waarom Vodafone op aard is

Jasper Mulder, redactie | 24 maart 2017, 14:20

[Interview] Jonge Nederlandse buigt zich mondiaal over purpose en vernieuwde merkstrategie

Hoewel ze nog maar 28 jaar is wilde Annelies Valk ‘altijd al’ een internationale stap maken in haar loopbaan, zegt ze. ‘Het liefst naar een functie waarin de communicatie en marketing zich over verschillende markten uitstrekt.’ Dat is gebeurd. Eerder deze week werd bekend dat de communicatie- en mar...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Annelies Valk Vodafone

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events