Product & Design

Albert Heijn komt met vleesgerechten van Ron Blaauw

Redactie | 22 september 2016, 13:43

Topchef gaat exclusieve sate en spareribs verkopen.

Chef-kok Ron Blaauw introduceert in samenwerking met Albert Heijn een nieuwe lijn met producten,  geïnspireerd op de gerechten van zijn eigen Gastrobar restaurants.

De productlijn bestaat uit spareribs, kippendij- en speksaté, kippenvleugeltjes en twee bijpassende sauzen.

De producten zijn op lage temperatuur voorgegaard zodat ze makkelijk en snel thuis te bereiden zijn, aldus Ron Blauw: ‘Door te starten met Ron Gastrobar wilde ik uiteten gaan op topniveau toegankelijker maken voor iedereen. Dat idee had ik bij de creatie van deze producten ook in mijn hoofd. De productlijn bij Albert Heijn is voor mij dan ook een logische vervolgstap. We vinden het heel bijzonder dat we deze productlijn nu mogen introduceren en ik ben heel tevreden met het eindresultaat.’

De kippendij- en speksaté zijn afgelakt met speciale Indonesische ketjap-lak en de kippenvleugeltjes zijn geglaceerd met een Oriental-lak. De spareribs kunnen thuis op smaak worden gebracht met de Gastro-lak.

De productlijn ligt vanaf week 39 in alle Albert Heijn-filialen. De prijzen variëren tussen de €2.95 en de €5.95.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Retail productlijn Albert Heijn

Meer in channel Product & Design

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events