Advertising

Advertising Week wil dat heel Europa naar Londen komt

Redactie | 24 januari 2017, 17:35

Dit heb je gemist tijdens de roadshow in Amsterdam

Director Rebecca Eaves en haar team reizen door Europa met een missie: de Europese reclamesector naar Londen krijgen tijdens Advertising Week. Afgelopen donderdag waren ze in Amsterdam om Nederland een voorproefje te geven.

Sprekers

Tijdens een paneldiscussie gaven Simon Summerscales (72andsunny Amsterdam), Ivo Roefs (DDB & Tribal), Michael Vromans (DPDK) en Govaert Plesman (Spot X) hun visie op een paar belangrijke thema’s dit jaar. Ze hadden het over de rol van emotie in marketing, de impact van virtual reality en de toekomst van personalisatie.

 

 

Bekijk hieronder de volledige discussie.

Inzicht

Deze thema’s worden ook besproken in Stockholm, Hamburg en Parijs. Eaves: ‘Met deze roadshow willen we niet alleen een voorproefje geven, maar ook inzicht krijgen in verschillende nationale markten. Op die manier hopen we in Londen een programma neer te zetten dat interessant is voor heel Europa.’

 

 

Advertising Week Europe vindt van 20 tot en met 24 maart plaats in Londen. In 2016 trok het bezoek zo&;n 10.000 internationale bezoekers, zie hieronder het verslag.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Advertising Week Advertising Week Europe Londen

Meer in channel Advertising

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events