Merk & Strategie

Adfactor komt met eigen label Foodlab

Redactie | 19 april 2017, 12:15

Foodlab is een label speciaal voor het grote netwerk aan food influencers van Adfactor.

Foodlab creëert en distribueert content marketing door merken aan de juiste influencers en platformen met aansprekende content te verbinden. ‘Vijf jaar geleden begonnen we bij Adfactor met food influencers’, zegt Wouter van de Kamp, commercial director bij Adfactor. ‘Het segment groeide als kool. We startten met sponsored content, maar inmiddels leveren we samen met onze influencers consultancy, boekingen, events en verzorgen we complete strategieën toegespitst op food gerelateerde merken. Die expertise verdient een eigen label.’

Foodlab staat volledig in het teken van het verbinden van merken aan de juiste influencers met aansprekende content. Foodlab levert content marketing, partnerships, concepting en productie, fanmarketing, events en consultancy en display en distributie. 'Foodlab is ons antwoord op de vraag uit de markt. We creëren hiermee meer focus en kunnen onze expertise beter laten zien. Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit de juiste richting is voor verdere ontwikkeling en nog meer mooie samenwerkingen', zegt Van de Kamp tot slot.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Adfactor Foodlab

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events