Marketing Technology

'Aandacht gaat steeds meer naar lokale adverteerders'

Rob Beemster, redactie | 11 juni 2015, 14:21

'De explosieve groei in marketingkanalen biedt juist kansen voor MKB'ers,' zegt Cindy Crijns van ReachLocal.

Het MKB staat nou niet bepaald bekend als een segment dat marketing hoog in het vaandel draagt. Maar voor zover MKB'ers aan marketing doen, is de trend duidelijk: steeds meer wordt uitgegeven aan online, met Google Adwords voorop, vaak in de vorm van banners en steeds meer ook van advertenties in de...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items ReachLokal Mkb

Meer in channel Marketing Technology
Blijf op de hoogte


Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs