Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion 15:30
Antiplasticprotest bij aandeelhoudersvergadering Unilever 14:05
Derde van Nederlanders vindt AI-stem in Aldi-reclame onpersoonlijk en onaangenaam 12:35
Maken wearables je gezonder? 11:00
Adverteerders kraken AI-advertentietools van Meta af: tien keer zo hoge CPM 09:00
Dragen smartwatches, fitnesstrackers en gezondheidsapps bij aan een goede gezondheid? Adformatie vroeg het 1000 Nederlanders.
Bas Verheijen (Hema), Brenda Smith (Kruidvat), Leo Hensen (Odido), Stijn Mentrop (McDonalds), Valentijn van Santvoort (Holie) maken kans.
'Stop met plastic, of wij stoppen met Dove.'
Mensch aan de slag voor het Nationaal Programma Palliatieve Zorg II
Tegelijkertijd denkt de helft dat het gebruik van een AI-stem door Aldi weinig effect heeft op hoe het merk gezien wordt.
Dit is de 100e aflevering van de Podcast van de Week. Marvin Jacobs luisterde vele uren naar audioproducties van merken en instanties.
Hoe AI-gestuurde influencers de TikTok wereld overnemen.
Volgens Meta presteert het Advantage Plus-programma goed, zeker na wat opgeloste bugs. Adverteerders bestrijden dit.
Weer dagelijks te horen na de overstap van Talpa Network naar de radiotak van DPG Media.
Mensch ontwikkelt voor De Zorgcirkel positionering en employer branding.
De reclameomzet, hogere online verkopen en clouddiensten stuwden de winst in het eerste kwartaal naar bijna 10 miljard euro.
Houston treedt als onderdeel van Brand Potential toe.
Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over.
Pilotproject benadert moeilijk bereikbare groep van spelers in casino’s en speelhallen op het moment dat ze er net even voor openstaan.
Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Een massabereik met een lokaal karakter. Steeds meer nationale adverteerders ontdekken hyperlokaal adverteren in huis-aan-huiskranten.
Het gaat financieel niet goed met de datingapp. Een vernieuwde app moet meer (betalende) gebruikers opleveren.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Het bureau is aan de slag met een campagne die 'de magie van lezen' moet overbrengen.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.
De ruim 150 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben de afgelopen jaren meer dan 15 miljoen kaarthouders in elkaar gezet.
'Daling kijktijd kunnen we niet compenseren met online'
Hij wil na zeven jaar 'iets nieuws' gaan doen.
Prijs van ShowHeroes als erkenning voor inspanningen van bureaus en adverteerders op het gebied van klimaat, data-ethiek en inclusiviteit.