Het plafond van performance-marketing is bereikt en dat is goed nieuws 15:00
Bumble vernieuwt datingapp en merkidentiteit, compleet met nieuwe campagne 14:01
Alfred wint pitch Leescoalitie 13:51
Microsoft voegt meer GenAI toe aan zijn advertisingplatform 12:30
Dit zijn de 5 genomineerden voor CMO of the Year 2024 12:00
Bas Verheijen (Hema), Brenda Smith (Kruidvat), Leo Hensen (Odido), Stijn Mentrop (McDonalds), Valentijn van Santvoort (Holie) maken kans.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.
Klanten terugwinnen die moeilijk te bereiken zijn.Wehkamp deed het, met een opvallende direct mailing. De campagne ontstond in het PostLab.
'Wat aan de ene kant gezien kan worden als gevaar, kan aan de andere kant voor grote positieve impact en kansen zorgen'
Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Het gaat financieel niet goed met de datingapp. Een vernieuwde app moet meer (betalende) gebruikers opleveren.
Het bureau is aan de slag met een campagne die 'de magie van lezen' moet overbrengen.
De ruim 150 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben de afgelopen jaren meer dan 15 miljoen kaarthouders in elkaar gezet.
Hij wil na zeven jaar 'iets nieuws' gaan doen.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
Prijs van ShowHeroes als erkenning voor inspanningen van bureaus en adverteerders op het gebied van klimaat, data-ethiek en inclusiviteit.
Het bureau moet bedrijven helpen een 'nieuwe golf' te creëren, aldus Van Raaij.
Een van de hoofdrollen is voor Samuel de Leeuw die zijn aangrijpende verhaal uit de Tweede Wereldoorlog aan zijn kleindochter vertelt.
TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met vier nominaties.
CAMPAGNEPRAAT | Krijgt deze campagne ons panel de trein in? Wie weet, zolang NS maar op hetzelfde spoor blijft...
Een massabereik met een lokaal karakter. Steeds meer nationale adverteerders ontdekken hyperlokaal adverteren in huis-aan-huiskranten.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
DubbelFrisss blijft het merk van ‘lekker gek’. ‘Het merk spoort je aan om meer uit leven te halen.’
Ter ere van het vijftienjarige bestaan van de retailer.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal schrijver en podcastmaker Frida Boeke.
De uitreiking vindt plaats op 30 mei in Hilversum.
De campagne voor de Fairbuds benadrukt het uitzonderlijk geluid én het het verantwoord gebruik van de oortjes.
De supermarkt lanceert volgende week een online webshop met ‘de mooiste deals van het seizoen’.