Merk & Strategie

PLUS reageert origineel op klagende klant

Diederik Broekhuizen, blogger | 16 november 2016, 10:52

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Dit is het toppunt van klantvriendelijkheid, maar dan wederzijds. Merlinde mist haar vertrouwde PLUS Supermarkt en dit brengt duidelijk het beste in de supermarkt naar boven.

 

1. Het begint met een afscheid dat voelt als vreemdgaan. 

merlinde_plus  

 

2. Maar de break met Merlinde komt duidelijk ook hard aan bij PLUS.

knipsel  

 

3. Dus monteren ze deze tranentrekker in elkaar.

 

 

4. Speciaal voor hun trouwe paprika proever!

knipsel2  

 

5. Als dit geen liefde is.

knipsel3

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Avatar

Anne

(17 november 2016, 9:20)

Grappig stukje, alleen jammer van de clickbait titel ;-). Ik had meer verwacht.

Gerelateerde items Plus Afscheid Webcare

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs