Marketing Technology

Marketing op z'n Amerikaans op SXSW

Ward van Beek, blogger | 19 maart 2017, 14:40

Austin Wall SXSW

Leuke bijvangst van een bezoek aan SXSW zijn de innovatieve manieren om aandacht te vragen of business te doen. Naast ‘posters, badges, stickers & T-shirts’, natuurlijk.

Eerder vermaakte ik me al over -device om als hotspot te dienen, of om automaten waar je elektronica van een paar honderd dollar uit de muur kon trekken alsof het de FEBO was. Dit jaar viel dit oplaadstation me op, op het vliegveld van Houston.

3 dollar voor 30 minuten

Een apparaat neerzetten met een aantal adapters erin en dan geld vragen voor het opladen van je mobiele telefoon. 3 dollar voor 30 minuten. Het meeste geavanceerde en dure onderdeel in het apparaat is ongetwijfeld de credit card reader. Je moet wel echt wanhopig zijn om hiervan gebruik van te maken. Zeker als je ziet dat naast het apparaat gewoon nog een aantal stopcontacten aanwezig zijn waar je voor niets je apparaat kunt opladen...

En in de categorie vending machines, deze voor cosmetics, eveneens op het vliegveld, mag er ook zijn:

Op SXSW zelf spanden ze overigens de kroon met een apparaat waaruit je ook een auto leek te kunnen halen. Het kan dus nog gekker…

En echt: 


 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Gerelateerde items sxsw 2017 Sxsw

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs