Merk & Strategie

Knab heeft een creatieve oplossing voor klacht van klant

Diederik Broekhuizen, blogger | 24 februari 2016, 17:49

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Dit gesprek met Knab laat maar weer eens zien dat op social media niets te gek is. 

 

1. Het begint met (terecht) commentaar van Jelmer.

 

2. Natuurlijk wil Knab weten wat er verbeterd kan worden. 

 

3. En dan doet Jelmer een creatieve poging.

 

4. Knab wijst het niet meteen af.

 

5. Dus Jelmer geeft nog een laatste tip mee.

 

6. We zijn benieuwd. 

 

7. En Jelmer kan zijn geduld bijna niet bewaren. 

 

8. Maar dan wordt het wachten beloond!

 

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Dirkje Schobben. 

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

Martin de Munnik

(25 februari 2016, 9:03)
Jaa.., helemaal top. En die zeikerd van een Jelmer? Heeft hij nog gereageerd? Een bedankje of zo?
Avatar

Erwin Wijman

(25 februari 2016, 13:07)
http://erwinwijman.nl
Nee, sorry Martin niet helemaal top. Dit is nep. Fluitje van een cent. Om Jelmer (helemaal geen zeikerd) tegenmoet te komen moeten ze dit wel echt doen, IRL dus.
Now we wait

Gerelateerde items Knab

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs