Merk & Strategie

Ilja Gort brengt zijn wijn origineel op je Facebook tijdlijn

Diederik Broekhuizen, blogger | 15 december 2016, 10:41

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

De van Ilja Gort, schrijver en wijnboer van het merk Slurp, is meer dan alleen een verkooppagina. Hij weet op een grappige manier zijn wijn onder de aandacht te brengen. Wij krijgen er in ieder geval dorst van.  

 

1. Met zo&;n glas kun je ook veel water bij de wijn doen.

slurp5

 

2. Herkenbare posts zorgen voor waardering.

slurp6

 

3. Ilja heeft een passie voor vruchten en fruit.

slurp1

 

4. En zorgt er natuurlijk voor dat mensen zijn wijn kopen met de juiste doeleinden.

slurp2

 

5. Soms slaat de post niet eens op zijn wijn.

slurp3

 

6. Maar dat maakt de Facebookpagina alleen maar leuker.

slurp4

 

7. Juist omdat hij zo heerlijk nuchter is gebleven.

slurp7

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

 

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Marketing Ilja Gort Wijn

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs