Edwin Valent global director LBi Lost Boys branded content

Elsbeth Eilander, redactie | 2 februari 2011, 9:53

Dat is nog eens een klinkende jobtitle: vanaf februari start Edwin Valent als Global Director Branded Content bij .

Valent zal een nieuwe business unit gaan opzetten (en leiden) die full media formats combineert met relevante content en de kracht van merken, aldus LBi Lost Boys.

De nieuwe business unit zal vanuit Nederland internationale branded formats gaan ontwikkelen.

Valent was hiervoor hoofd nieuwe media bij de VARA en heeft ervaring opgebouwd op het gebied van branded content en de ontwikkeling van full media formats bij onder andere MTV en Talpa.

Valent zal onderdeel uitmaken van het management team van LBi Lost Boys.

Marcel Houtman, managing director LBi Lost Boys: ‘Met deze nieuwe business unit neemt LBi Lost Boys een unieke positie in de snel ontwikkelende markt waarin content optimalisatie over alle mediaplatforms een must is. Met de aanstelling van Valent voegt LBi Lost Boys een nieuwe lijn toe aan haar business model en kunnen klanten voor alle media-oplossingen terecht bij LBi Lost Boys, tot tv-formats aan toe.’

Over de auteur

Elsbeth Eilander
Adjunct-hoofdredacteur Adfo Groep-redactie Lees meer over Elsbeth Eilander

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Branded Content Lbi Lost Boys