Insights & Trends

Dit zijn de nieuwste inzichten in marketing- en media-effectiviteit

Gastblogger | 7 juli 2017, 12:44

Ronald Voorn analyseert het rapport The Long & Short of it.

Eerder deze week schreef Margot Bouwman van Swocc een kritische blog over precisiemarketing. Ze haalde hierin het rapport The Long & Short IT aan van Les Binet en Peter Field. Ronald Voorn las het nieuwste rapport van de twee onderzoekers en komt met de volgende analyse: Les Binet en Peter Fiel...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items marketing effectiviteit media-effectiviteit media-inzet

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs