Insights & Trends

Dit zijn 6 punten waarin je met digitale service het verschil kunt maken

Linda Schulte, blogger | 17 maart 2017, 6:40

Wie zijn de beste dienstverleners?

Een keer per jaar wordt er op reviewplatform Opiness.nl gekeken naar wie volgens de Nederlandse klanten de beste dienstverleners zijn. De 2017-winnaars van de Service Award: Allsecur, Bol.com, Ditzo, Holland America Line, Italiëplein, Fuif.nl, Knab, Transavia, UnitedConsumers, Vliegtickets.nl, XS4AL...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs