Merk & Strategie

7 lessen die marketeers kunnen leren van de verkiezingen

Roland van Kralingen, redactie | 20 maart 2017, 13:58

De kiezersmarkt is net als (bijna) alle andere markten sterk gefragmenteerd, 28 partijen maar liefst. En hoe meer een markt verwatert, des te meer het een strijd wordt tussen productcategorieën - en minder tussen merken. Dus, wat kunnen marketeers leren van de verkiezingen? Roland van Kralingen komt tot zeven lessen.

Het is een ernstige afwijking…ik zie alles als een merk. Dus ook politieke partijen. Is het politieke merk anders dan andere merken ? Zelf denken ze van wel maar dat is misplaatste zelfoverschatting. Markten zijn verworden van segmenten tot niches   Net als elk ander merk is het een netwerk van asso...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Politieke Partijen Roland Van Kralingen meerwaarde propositie

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs