Merk & Strategie

10 gesprekken waarin HEMA niet op z’n mondje is gevallen

Diederik Broekhuizen, blogger | 18 januari 2017, 11:24

Het meest opzienbarende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Dat HEMA meer is dan alleen rookworst, bewijzen ze op social media. Soms een tikkie brutaal, maar van HEMA kunnen we dat hebben.  

 

1. Nieuwe projecten gaan ze niet uit de weg.

 

 

2. Al gaan sommige producten iets te ver voor ze.

 

 

3. Toch denken ze graag mee met de klant.

 

 

4. Bij HEMA zijn zo ook een tikkeltje brutaal.

 

 

5. Maar soms kan dat ook niet anders.

 

 

6. Want wie "schreeuwt" kan het ook terugverwachten.

 

 

7. Soms lijken ze internationale ambities te hebben.

 

 

8. Ze draaien tijdens hun werk weleens het &;foutje uurtje&;.

   

 

9. Al met al zijn het ook maar gewoon mensen, die soms gewoon écht even trek hebben in een loempia.

Gelukkig is Bart hun redder in nood.

 

 

10. Ze hadden iets minder trek in onze . Dat was namelijk vanwege .

 

 

11. Ten slotte blijven ze onder de meeste omstandigheden wel beleefd.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar. 

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

buy essay cheap

(14 september 2017, 8:03)
HEMA is really special. I like its brutal style.

Gerelateerde items Hema Webcare

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs